SMS mārketinga kampaņa tiek veikta, izmantojot teksta īsziņu jeb short messaging service (SMS). Teksta īsziņas ir ziņas, kas tiek sūtītas, izmantojot mobilos telefonus.
Īsziņu sūtīšanas apjomi ar katru dienu pieaug milzīgos apmēros. Viens no šī pieauguma iemesliem ir tas, ka īsziņas arvien biežāk tiek izmantotas kā līdzeklis biznesa veicināšanai.
Ar īsziņu palīdzību informācija ātri un ērti var tikt nosūtīta lielai, īpaši atlasītai cilvēku grupai, kas padara SMS mārketingu par populāru tiešā mārketinga nozari.
SMS mārketinga priekšrocības
Mobilais telefons ir viena no cilvēka personiskākajām lietām, kas SMS mārketingu padara par spēcīgu līdzekli uzņēmējdarbības veicināšanā.
Lielākā daļa cilvēku mobilo telefonu vienmēr nēsā līdzi, kas nozīmē, ka sūtītā ziņa adresātu sasniedz jebkurā laikā un jebkurā vietā, ko nav iespējams nodrošināt, izmantojot citus mārketinga veidus.
Pētījumi atklāj, ka cilvēks izlasa jebkuru informāciju, kas saņemta virtuāli - pretēji e-liekpastiem, surogātpastam vai reklāmas pastam, kas bieži paliek neievēroties vai tiek izdzēsts.
SMS mārketinga iespējamie trūkumi
Īsziņas izmērs ir tikai 160 zīmes - maz vietas, lai izklāstītu ziņu, ko vēlaties nodot ziņas saņēmējiem.
Cilvēki nelabprāt atsaucas uz informāciju, kuru viņi nav vēlējušies saņemt. Pirms sūtīt īsziņu, pārliecinieties, ka saņēmējs ir devis piekrišanu reklāmas ziņu saņemšanai savā mobilajā tālrunī. Pārliecinieties, ka Jūsu SMS mārketinga kampaņa tiek veikta saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu.
Komerciālo īsziņu apjoms pieaug. Cilvēki reklāmas īsziņas saņem arvien biežāk, kas mazina SMS kampaņas efektivitāti. Tādēļ pārliecinieties, vai īsziņas teksts sastādīts veiksmīgi un ka ziņa ietver skaidru informāciju par ziņas sūtītāju.