SMS Mārketings

SMS1.JPGSMS mārketinga kampaņa tiek veikta, izmantojot teksta īsziņu jeb short messaging service (SMS). Teksta īsziņas ir ziņas, kas tiek sūtītas, izmantojot mobilos telefonus.

Īsziņu sūtīšanas apjomi ar katru dienu pieaug milzīgos apmēros. Viens no šī pieauguma iemesliem ir tas, ka īsziņas arvien biežāk tiek izmantotas kā līdzeklis biznesa veicināšanai.

Ar īsziņu palīdzību informācija ātri un ērti var tikt nosūtīta lielai, īpaši atlasītai cilvēku grupai, kas padara SMS mārketingu par populāru tiešā mārketinga nozari.

SMS mārketinga priekšrocības

  • Mobilais telefons ir viena no cilvēka personiskākajām lietām, kas SMS mārketingu padara par spēcīgu līdzekli uzņēmējdarbības veicināšanā.
  • Lielākā daļa cilvēku mobilo telefonu vienmēr nēsā līdzi, kas nozīmē, ka sūtītā ziņa adresātu sasniedz jebkurā laikā un jebkurā vietā, ko nav iespējams nodrošināt, izmantojot citus mārketinga veidus.
  • Pētījumi atklāj, ka cilvēks izlasa jebkuru informāciju, kas saņemta virtuāli - pretēji e-liekpastiem, surogātpastam vai reklāmas pastam, kas bieži paliek neievēroties vai tiek izdzēsts.

SMS mārketinga iespējamie trūkumi

  • Īsziņas izmērs ir tikai 160 zīmes - maz vietas, lai izklāstītu ziņu, ko vēlaties nodot ziņas saņēmējiem.
  • Cilvēki nelabprāt atsaucas uz informāciju, kuru viņi nav vēlējušies saņemt. Pirms sūtīt īsziņu, pārliecinieties, ka saņēmējs ir devis piekrišanu reklāmas ziņu saņemšanai savā mobilajā tālrunī. Pārliecinieties, ka Jūsu SMS mārketinga kampaņa tiek veikta saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu.
  • Komerciālo īsziņu apjoms pieaug. Cilvēki reklāmas īsziņas saņem arvien biežāk, kas mazina SMS kampaņas efektivitāti. Tādēļ pārliecinieties, vai īsziņas teksts sastādīts veiksmīgi un ka ziņa ietver skaidru informāciju par ziņas sūtītāju.
 
 
  Pircējus uzrunā ar mobilo tālruņu starpniecību

Iepirkšanās pieredze piedzīvo tehnoloģiskas pārmaiņas – arvien vairāk šajā procesā tiek iesaistīti mobilie tālruņi. Ar to palīdzību potenciālos pircējus reālā laikā sasniedz gan informācija par precēm, gan pasūtījumu pieņemšanas iespējas. Daži tirdzniecības uzņēmumi plāno ieviest arī reālā laika mobilos kuponus, kas ir spēkā, kamēr pircējs atrodas veikalā...

 vairāk»
  Izdod mobilās reklāmas ceļvedi

Uzsverot pieaugošo viedtālruņu izplatību un patērētāju gatavību interaktīvai mobilajai reklāmai, asociācija Interactive Advertising Bureau (IAB) ir izdevusi mobilās reklāmas ceļvedi, kas izskaidro šī reklāmas segmenta pamatprincipus. Ceļvedis ietver ASV mobilās reklāmas tirgus apskatu, informāciju par mobilās reklāmas iespējām, ieteikumus par mobilā satura un īsziņu kampaņu sagatavošanu un rezultātu mērīšanu, tradicionālo mediju un mobilās reklāmas sasaistīšanu. Iepazīties ar ceļvedi — mobile-buyers-guide-web.pdf mobile-buyers-guide-web.pdf (1.74 MB)

  Pieci efektīvākie mobilās reklāmas instrumenti

Mobilā interneta attīstība un mobilo telefonu pilnveide ir rosinājusi sākt pārskatīt reklāmas budžetus par labu mobilajām tehnoloģijām. Par mobilās reklāmas virzītājiem — mobilo kodu atlaižu kupona vietā, QR (Quick Response) kodu, Click-to, Flash/Blink-SMS un Location Based Services — raksta portāls ReklaMaster (krievu val.).

  Četri jautājumi, uz kuriem jāatbild mobilā mārketinga kampaņā

Ja mobilās tehnoloģijas vēl nav starp jūsu mārketinga kanāliem, tad nākotnē, ļoti iespējams, tās būs. Kā izstrādāt efektīvu mobilā mārketinga stratēģiju? Pirmkārt, apzinoties, ka mobilais mārketings ir atšķirīgs. Otrkārt, atbildot uz četriem jautājumiem: Kur? Ko? Kas? Kāpēc? Lasīt vairāk — ŠEIT

  Bluetooth — jaunas iespējas mērķa auditorijas uzrunāšanai

Bluetooth tehnoloģija, kas rada iespēju informācijas apmaiņai starp 50 metru rādiusā esošām mobilām iekārtām, ir pavērusi jaunu veidu, kā uzrunāt klientus. Galvenās šīs tehnoloģijas priekšrocības no mārketinga viedokļa — tās izmantošana ir vienkārša un bez maksas. Vairāk par šo tiešā tuvuma (proximity) mārketinga veidu — portāla DirectMarketing rakstā (krievu val.).

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2024. All rights reserved.