E-mārketings

epasts.JPGKas ir E-mārketings? Tas ir mārketings, kura kanāls ir internets, bet ieroči paliek tie paši - cilvēka izdoma un apzināta stratēģija. Pie e-mārketinga pieder baneru pirkšana un reklāmas rakstu izvietošana citos portālos, reklāmas e-pastu izsūtīšana Jūsu mērķauditorijai, asprātīgu mājas lapas elementu taisīšana, atmiņā zibenīgi iekrītoši video klipi, un daudz kas cits, kas spēj nest Jūsu zīmolu pēc iespējas lielākam potenciālo klientu skaitam.

Nevajadzētu jaukt e-mārketingu un surogātpastu, jo tās ir divas pilnīgi dažādas lietas un rada atšķirīgu atbildes reakciju un rezultātu.

Vēlaties nopelnīt naudu, palīdzot kādam svešiniekam pārskaitīt naudu uz Lielbritāniju, un pretī sniedzot informāciju par savu vārdu, adresi un bankas kontu? Erekcijas problēmas? Vēlaties iegūt Amerikas Zaļo karti? Matu izkrišanas problēmas?

Surogātpasts un atkal surogātpasts.

Piemēram, ja Jūs saņemat e-pasta vēstuli no nezināma sūtītāja, kas reklamē produktu vai pakalpojumu, kas Jūs neinteresē, visticamāk uztversiet šo sūtījumu kā surogātpastu, izdzēsīsiet to un vairs nekad neuzticēsieties e-pastiem, ko turpmāk saņemsiet no šī sūtītāja. Savukārt - kā Jūs uztvertu kāda uzņēmuma sūtītu informāciju, ar kuras palīdzību Jums izdotos ietaupīt naudu? Vai arī, ja saņemtu noderīgus padomus savas uzņēmējdarbības veicināšanai? Domājams, ka šajā gadījumā Jūsu reakcija būtu citāda.

E-mārketings ir lielisks, līdzekļus ekonomējošs veids, kā uzturēt kontaktus ar esošajiem klientiem un veidot ar tiem personalizētas attiecības. Tas ir arī labs veids, kā sniegt informāciju par Jūsu produktiem un piedāvājumiem cilvēkiem, kas izrādījuši interesi par tiem un nākotnē varētu kļūt par Jūsu klientiem.

E-mārketinga priekšrocības

  • E-pasta adrešu datu bāze ļauj viegli un samērā lēti nosūtīt informāciju konkrētiem, īpaši izraudzītiem adresātiem, kas ir potenciālie klienti.
  • Salīdzinot ar citiem mārketinga veidiem, e-mārketings ir salīdzinoši lēts mārketinga veids.
  • Atbildes reakcija uz e-pasta sūtījumu ir viegli mērāmā. Ir pierādījies, ka prasmīgi sastādīta e-pasta atdeve ir ļoti augsta. Ir viegli izsekot, cik e-pasta sūtījumi sasnieguši adresātu, cik no tiem tikuši atvērti un cik - izdzēsti.
  •  E-pasta piegādes laiks ir ļoti īss (sekundes vai minūtes).
  • Ar e-pasta sūtījuma palīdzību iespējams veicināt Jūsu uzņēmuma mājas lapas popularitātes celšanos.
  • Vairāk nekā puse no kopējā Interneta lietotāju skaita savus e-pastus pārbauda katru dienu.
  • E-mārketinga kampaņā netiek izmantots papīrs, padarot e-mārketingu par videi draudzīgu mārketinga veidu.
 
 
E-pasta sūtījumos svarīga ir kvalitāte

Izstrādājot e-pasta sūtījumu, domājiet par to kā par reklāmu uz autobusa sāna, kas ātri pazib garām potenciālajiem klientiem, raksta portāls MarketingProfs. Rakstā sniegti arī citi ieteikumi e-pasta mārketingam.

 vairāk»
  Twitter publicē ceļvedi mārketinga speciālistiem

Sociālais tīkls Twitter ir publicējis ceļvedi mārketinga speciālistiem, kurā izskaidro sava mikroblogošanas servisa lietderību biznesam. Tajā iekļauti arī pieredzes stāsti par to, kā dažādi zīmoli (piemēram, Pepsi, American Apparel un Dell) ir veiksmīgi integrējuši Twitter savā mārketinga stratēģijā. 55% mārketinga speciālistu nezina par Twitter iespējām vai arī neatzīst tās par uzņēmumam noderīgam, izriet no Harris Interactive pētījuma - Harris_Poll_2009_07_23.pdf Harris_Poll_2009_07_23.pdf (183.23 KB).

E-pasta nosūtīšana — ar vienu klikšķi nepietiek

Par to, ko vajadzētu darīt, ja vēlaties būt droši, ka jūsu komerciālā satura e-pasta sūtījums tiešām tiks arī saņemts, raksta Chief Marketer.

 vairāk»
  Kā izveidot veiksmīgu e-pasta datu bāzi

Teicama datu bāze ir ikvienas veiksmīgas e-pasta sūtījumu kampaņas pamatā. Portāls DMNews sniedz konsultantu ieteikumus par datu bāzes veidošanu (angļu val.).

 vairāk»
  Kā uzrakstīt efektīvu komerciālo e-pasta vēstuli

Kad e-pasta sūtījumam ir jākonkurē ar desmitiem citu sev līdzīgo par potenciālā klienta uzmanību un naudu, izredzes tikt atvērtam ir tikai retajam. Taču arī pēc atvēršanas lielākā daļa no tiem tiek izdzēsta 2-3 sekundēs, kuru laikā saņēmējs spēj ar acīm pārskriet e-pasta sākumdaļai. Ieteikumus efektīva komerciālā e-pasta sūtījuma uzrakstīšanai lasiet ŠEIT

  Tīmekļa personalizēšana jeb tiešais mārketings internetā

Piedāvāt katram lietotājam to, kas visvairāk atbilst viņa vajadzībām, - vai tas nav katras komerciālās interneta lapas īpašnieka sapnis? Personalizācija ir labs veids, kā piesaistīt uzmanību un iegūt jaunu klientu...

 vairāk»
  10 ieteikumi, kā veidot e-pasta adresātu sarakstu

Adresātu saraksts ir galvenais kompānijas aktīvs elektroniskajā biznesā jeb jūsu ienākumu avots. Adresātu saraksts sastāv no to cilvēku e-pastu adresēm, kuri ir labprātīgi ir uzticējuši tās jūsu kompānijai, lai periodiski saņemtu interesantu un noderīgu bezmaksas informāciju. Lasīt tālāk - ŠEIT (krievu val.)

  Kas īsti ir mēstule? Viena viedokļa nav

Saskaņā ar 13 valstīs veikto Epsilon pētījumu 83% patērētāju par spamu uzskata e-pasta sūtījumus, kas sastādīti tā, lai rastos vilinājums tos atvērt. 76% domā, ka spams ir jebkuras e-pasta vēstules no nepazīstamiem sūtītājiem, bet 73% - ka tas ir e-pasts, kas sūtīts, adresātam neparakstoties un nepieprasot tā saņemšanu...

 vairāk»
  E-pasta adresātu saraksts — labāk mazāk, toties labāk

Paradoksāli, bet labākais veids, kā uzlabot e-pasta mārketinga efektivitāti, ir sūtījuma adresātu skaita samazināšana. Reģistrēšanās e-pasta saņemšanai ir vienkārša — tik vienkārša, ka daļa cilvēku piereģistrējas tādu e-pastu saņemšanai, par ko viņiem bijusi tikai acumirklīga interese, kas ar laiku pazūd pavisam...

 vairāk»
  Izvairīties no iekļūšanas starp mēstulēm

Ja klients ir piekritis saņemt jūsu kompānijas e-pasta sūtījumus, tad, visticamāk, tie netiks uztverti par spamu, tomēr ir lietas, no kā jāizvairās, lai jūsu sūtījums netiktu uzreiz izdzēsts. Tā kā pēc ASV datiem katrs pieaugušais dienā saņem vidēji 16 e-pasta vēstules, ir jāpadomā par to, kā ieinteresēt saņēmēju...

 vairāk»
  Tiešā mārketinga asociācija (DMA) izveido izglītojošu YouTube kanālu

ASV Tiešā mārketinga asociācijas (DMA) e-pasta mārketinga padome (EEC) ir izveidojusi izglītojošu YouTube kanālu, lai iepazīstinātu ar e-pasta mārketinga sniegtajām iespējām un priekšrocībām. Iniciatīvas mērķis ir izglītot tos mārketinga speciālistus, kuri līdz šim strādājuši ar tradicionālajiem komunikācijas kanāliem...

 vairāk»
  E-pasta sūtījums ar video – problēma vai nirvāna?

E-pasta mārketings pēc savas būtības ir kā nomērķēts šāviņš – ātra un precīza darbība ar izmērāmiem rezultātiem. Pievienojot tam papildu «kravu», var vai nu palielināt izredzes uz veiksmi, vai pavirzīties uz pašsagrāvi. Tas attiecas arī uz video pievienošanu e-pasta mārketinga kampaņās...

 vairāk»
  E-pasta sūtījums kā pircēja ceļvedis

Pārdomāts e-pasta sūtījums īstajā brīdī lieliski papildina pārdevēja centienus un var uzlabot attiecības ar klientiem. E-pasta sūtījuma saturs ir īpaši svarīgs pārdevējiem, kuri izmanto vairākus pārdošanas kanālus, kā arī nopietnāku pirkumu gadījumos, kad lēmums par pirkuma veikšanu netiek pieņemts uzreiz...

 vairāk»
  Kādi jautājumi jāuzdod digitālā mārketinga speciālistiem

Uzņēmuma vadītājiem ir jāuzdod nopietni jautājumi to digitālā mārketinga komandai vai aģentūrai, taču tas var būt grūts uzdevums kādam, kam nav tiešas pieredzes darbā ar jaunajām digitālajām programmām vai nav saprotama speciālistu lietotā terminoloģija un žargons. Tomēr vadītājam jāprasa atbildes uz dažiem svarīgākajiem jautājumiem...

 vairāk»
  «Pielādēt un izšaut» īstajā brīdī

Ar konkrētiem notikumiem un uzvedību saistīti sūtījumi ir lielisks veids, kā uzturēt komunikāciju ar potenciālajiem un esošajiem klientiem un pagarināt jebkuras, tradicionālās vai interaktīvās, kampaņas dzīvesciklu. Neatsverama šajā ziņā būs laba datu bāze...

 vairāk»
  8 lietas, kas katram būtu jāzina par e-pasta mārketingu

Mūsdienās visi zina, kas ir e-pasts, bet ir liela atšķirība starp e-pastu un e-pasta mārketingu. E-pasta mārketingam var būt ļoti liela atdeve no investīcijām, taču tas nenotiek automātiski. Ir jāiegulda daudz darba un izdomas gan, lai to radītu, gan sekošanai un rezultātu mērīšanai…

 vairāk»
  Kā uzturēt attiecības ar e-pasta sūtījumu saņēmējiem

Jaunu klientu piesaistīšanas e-mārketinga aktivitātes, protams, nebeidzas ar brīdi, kad iegūta viņu atļauja komerciālo e-pasta sūtījumu saņemšanai. Kā tālāk attīstīt šīs uz atļaujas mārketingu balstītās attiecības, raksta SubscriberMail .

 vairāk»
  Kā uzlabot e-pasta mārketinga rezultātus

Ir dabiski, ka e-pasta mārketingā var tikt pieļautas kļūdas. Problēmas sākas tad, ja tās netiek labotas. Diemžēl ne visas no iespējamajām kļūdām ir tik acīmredzamas. Mārketinga risinājumu kompānijas Silverpop viceprezidents Vils Šnābels (Will Schnabel) norāda, kur varētu slēpties tipiskākās e-pasta mārketinga kļūdas un kā tās labojamas. Lasīt rakstu — Engage-Mistakes.pdf Engage-Mistakes.pdf (1.31 MB)

  Ieteikumi mārketinga sūtījumu adresātu saraksta veidošanai

E-pasta sūtījumu izplatīšanas saraksta veidošana no nulles var būt grūts uzdevums. Taču no tā, kā tas tiks paveikts, lielā mērā ir atkarīga mārketinga kampaņas efektivitāte. Portāls Internet Evolution sniedz dažus ieteikumus adresātu saraksta veidošanai.

 vairāk»
  E-pasta sūtījumu satura attīstības tendences

E-pasts jau labu laiku ir bijis ērts veids, kā klientiem paziņot par jauniem produktiem, akcijām un citu aktuālu informāciju. Šim saziņas veidam attīstoties, tas kļūst aizvien kompleksāks, raksta portāls Internet Evolution.

 vairāk»
  Palīgs e-pasta mārketinga efektivitātes nodrošināšanai

Lielbritānijas Tiešā mārketinga asociācija ir sagatavojusi pārskatu par desmit galvenajām problēmām, kas ietekmē e-pasta sūtījumu piegādi adresātiem, un to novēršanas veidiem. Pārskats paredzēts e-pasta mārketinga programmu izmantotājiem, kuri konstatējuši, ka radušās problēmas ar viņu vēstījumu saņemšanu. Lasīt vairāk - DMA_Deliverability.pdf DMA_Deliverability.pdf (322.32 KB)

  Septiņi noteikumi veiksmīgam e-pasta mārketingam

Pirmais noteikums — e-pasta sūtījuma saturam jābūt saņēmēja profilam atbilstošam, raksta portāls UTalkMarketing.

 vairāk»
  Apple e-pasta mārketinga anatomija

Apple var lepoties ne tikai ar saviem inovatīvajiem produktiem, bet arī augsti profesionālo mārketingu. Apple zina, kā piesaistīt uzmanību, un tā logo vienmēr ir izvietots tā, lai būtu pirmais, kas krīt acīs, atverot e-pastu. Šajā Flowtown bloga ierakstā ir izanalizēts tipisks Apple e-pasta sūtījums. Lasīt ŠEIT

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2017. All rights reserved.