Bibliotēka
  Sarunu laikmets

Age of Conversation 3: It's Time to Get Busy!

Šī grāmata ir diskusija par pārmaiņām globālajā mārketingā, kurā piedalās vairāk nekā 170 pasaules vadošie mārketinga speciālisti, rakstnieki, domātāji un inovatori. Viņu kopdarbs pēta, kā kopienas, sarunu, eksperimentu, iesaistītības un sadarbības loma maina 21. gadsimta ideju ekonomiku...
 vairāk»
  Viss, ko mēs zinām, ir nepareizs

Magnus Lindkvist. Everything We Know is Wrong: The Invisible Trends that Shape Business, Society, and Life
Futūrists un tendenču pētnieks, aģentūras Pattern Recognition dibinātājs Magnuss Lindkvists aizved aizraujošā ceļojumā, kurā ieraudzīsim, kādas jaunas tendences biznesā, sabiedrībā un dzīvē attīstās mūsu acu priekšā. Autors brīdina, ka šīs grāmatas lasīšana var izmainīt pasaules uzskatu!...

 vairāk»
  Jauna grāmata. Starptautiskais tiešais mārketings

Novembra sākumā klajā nāks jauns izdevniecības Springer grāmatas «International Direct Marketing: Principles, Best Practices, Marketing Facts» izdevums. Tas ir izsmeļošs pārskats par to, kā tiešais mārketings darbojas 24 valstīs Ziemeļamerikā, Eiropā un Āzijā. Sniegti labākās prakses piemēri. Vairāk informācijas – ŠEIT

  Par tuneļa «otro galu»

Joseph Jaffe. Flip the Funnel: How to Use Existing Customers to Gain New Ones

Grāmata izskaidro, kāpēc klientu noturēšana nozīmē jaunu klientu iegūšanu. Lielākoties jauna klienta iegūšana ir piecas reizes dārgāka nekā esošā noturēšana, tomēr uzņēmumi turpina neproporcionāli tērēt budžetu tuneļa «nepareizajam» galam - masu medijiem jeb zīmola atpazīšanai. Grāmatas autors ir jauno mediju un sociālo mediju eksperts.

 vairāk»
  Jauna grāmata. Kā uzvarēt pasaulē, kur patērētāji ir radītāji

Uzņēmējs un režisors Stīvens Rozenbaums ir sarakstījis grāmatu "Curation Nation: How to Win in a World Where Consumers are Creators", kas palīdzēs izmantot informāciju internetā sava biznesa audzēšanai. Līdz ar informācijas apjoma pieaugumu aizvien izteiktāks kļūst pieprasījums pēc kvalitātes un konteksta. Vairāk par grāmatu - ŠEIT

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2017. All rights reserved.