LTMA
  FEDMA publicē apkopojumu par tiešā mārketinga industrijas tiesisko regulējumu

FEDMA (Eiropas Tiešā un interaktīvā mārketinga federācija) ir publicējusi apkopojumu par tiešā mārketinga industrijas tiesisko regulējumu 23 Eiropas valstīs, ieskaitot Latviju. Šis faktu krājums ir neatsverams palīgs, plānojot mārketinga kampaņas Eiropā. Datus par Latviju publikācijai nodrošinājusi Latvijas Tiešā mārketinga asociācija…

 vairāk»
  Par pasta nozares likteni Latvijā

Atklāta vēstule Latvijas Republikas Ministru prezidentam Valdim Dombrovskim un satiksmes ministram Aivim Ronim
Patlaban straujos tempos apstiprināšanai Ministru kabinetā top virzīts pasta nozarei ārkārtīgi svarīgs dokuments: MK noteikumu projekts "Par universālā pasta pakalpojuma saistību izpildes tīro izmaksu kompensēšanu"...

 vairāk»
  LTMA viedoklis: Drukātās reklāmas paliks vēsturē

Arvien vairāk kā tiešā mārketinga instruments tiek izmantoti mobilie sakari un internets, savu aktualitāti nav zaudējusi arī tirdzniecība pa pastu un tiešā tirdzniecība klienta mājās. Savukārt atdeve no drukātajām reklāmām ir niecīga, nozarē notiekošo rezumē Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas bijusī izpilddirektore Fanija Šitca. Lasīt rakstu izdevumā "Reklāma & Mārketings 2011/2012" – reklama&marketings.pdf

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2017. All rights reserved.