Jaunumi
  Pagājušais gads mārketingā lielākajai daļai uzņēmumu nav bijis veiksmīgs

2013. gadā lielākā daļa mārketinga speciālistu nav spējuši nodrošināt tos biznesa rezultātus, ko no viņiem sagaidīja vadība, t.i., paaugstinātus pārdošanas rādītājus, lielāku tirgus daļu un vairāk klientu. Tas noskaidrots starptautiskajā The Fournaise Marketing Group pētījumā, kurā piedalījās 1200 biznesa vadītāji…

 vairāk»
  Tiešais mārketings kļūst personīgs

Termins "tiešais mārketings" bieži vien rada asociācijas ar masveida pasta sūtījumiem un līdzīgiem bezpersoniskiem paņēmieniem, ko uzņēmumi cenšas izmantot, lai sasniegtu savu mērķa auditoriju. Tomēr mūsdienās šo tradicionālo pieeju apsteidz inovatīvākas un personalizētākas metodes…

 vairāk»
  E-pasts – joprojām mīlēts un uzticams mārketinga rīks

E-pasts kā kreatīvs mārketinga rīks tiek izmantots jau vairāk nekā 12 gadus. E-pasta mārketinga darbības rādītāji joprojām ir labi, saturs kļūst efektīvāks, un mārketinga speciālisti ātri pielāgojas mainīgajiem medijiem un tehnoloģijām. ASV vidējie e-pasta atvēršanas rādītāji pērn pieauguši par 10,5%...

 vairāk»
  Mārketinga speciālisti nespēj tikt galā ar negatīviem komentāriem

Ap 45% mārketinga speciālistu nav izstrādājuši plānu, kā tikt galā ar negatīviem komentāriem sociālajos medijos. 8% šāds plāns ir, tomēr tas nedarbojas. Šie skaitļi ir īpaši satraucoši, ņemot vērā to, ka 88% aptaujāto mārketinga speciālistu plāno savās kampaņās izmantot sociālos medijus…

 vairāk»
  Ko nesaprot ar datiem apsēstie mārketinga speciālisti

Lielais analizēšanai pieejamais datu apjoms ir kļuvis par modernā mārketinga X faktoru, katra mārketinga speciālista stāsta varoni. Tomēr tas ir solījums, kurā var arī vilties. Dati maģiski neuzlabos viduvēju mārketinga sniegumu. Informācijai var būt vadoša loma stratēģijas izstrādāšanā…

 vairāk»

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2017. All rights reserved.