Jaunumi
  Klientu apmierinātības 3 K: Konsekvence, konsekvence, konsekvence

Iespējams, tas neizklausās atraktīvi, tomēr tieši konsekvence ir slepenais ingredients, kas dara klientus laimīgus. Tiesa, panākt to ir sarežģīti, un tas izdarāms tikai tad, ja tam pievērsta uzņēmuma augstākās vadības uzmanība. Konsekvence varētu būt viens no vismazāk iedvesmojošajiem tematiem daudzu vadītāju acīs...

 vairāk»
  Paplašinātās realitātes mārketinga konference Dublinā 15. aprīlī

Dublinā 15. aprīlī notiks pirmā ARMarketing.org rīkotā mārketinga izstāde un konference, kas veltīta paplašinātās realitātes (augmented reality) lomai integrētajā mārketinga komunikācijā. Pasākuma apmeklētāji dzirdēs vadošos nozares ekspertus un pieredzes stāstus. Vairāk informācijas - ŠEIT

  Pieredze: Datu paustie stāsti vienmēr ir aktuāli

Stāsti, kurus var pavēstīt dati, palīdz mārketinga speciālistiem identificēt problēmas vai pamanīt iespējas un atrast risinājumu. Paturot prātā mērķi, var atsijāt nepieciešamo informāciju. Interneta iepirkšanās vietnes Gilt Groupe mērķis bija atdarināt fiziskā veikala iepirkšanās pieredzi...

 vairāk»
  Kā e-pasts iekaro jaunus klientus

E-pasts ir galvenais komunikācijas kanāls klientu "aprūpēšanai" un noturēšanai, un tāpat tas var būt arī efektīvs kanāls jaunu klientu iegūšanai. Lai panāktu efektivitāti, e-pasta sūtījumam jāatbilst trim pamatkritērijiem: tam jābūt dizainētam apiet spama filtrus, pietiekami intriģējošam, lai rastos vēlme to atvērt...

 vairāk»
  Ir vai nav saturs karalis?

Mārketingā ik pa brīdim parādās kāds "karstais" temats, par kuru runā visi. Pašlaik tas ir jautājums: ir vai nav saturs karalis? Edgars Pētersons, DDB Consulting stratēģiskais direktors, dalās stāstā par šobrīd tik ļoti aktuālo tēmu "satura mārketings", tās vēsturi un šībrīža tendencēm. Video ierakstu skatīt - ŠEIT

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2017. All rights reserved.