Tiešais mārketings
Kas ir tiešais mārketings?
Miks Stūrītis
Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas bijušais valdes loceklis
Tiešais mārketings šobrīd sastāda nozīmīgu daļu no kopējā mārketinga mūsdienu biznesa pasaulē. Tiešais mārketings ir viena no visstraujāk augošajām mārketinga disciplīnām. Lai izprastu Tiešā mārketinga būtību, nepieciešams izprast, kas tad tas īsti ir. Tomēr pirms pievēršamies definīcijām, ielūkosimies Tiešā mārketinga vēsturē.
Lasīt pilnu tekstu: Kas_ir_tiesais_marketings.doc (38.50 KB )
Tiešā mārketinga iespējas krīzes apstākļos
Zane Driņķe Sia Antti direktora vietniece
Latvijas Tiešā mārketinga asociācijas valdes locekle
Lasot lekcijas studentiem - esošajiem un potenciālajiem uzņēmējiem, skaidri iezīmējas viņu attieksme pret mārketingu, sevišķi - pret tiešo mārketingu. Viņuprāt, tas ir kas lieks un nevajadzīgs. Jauno uzņēmēju uzskats ir, ka tiešais mārketings ir naudas izšķērdēšana. Protams, tiešā mārketinga plānošana...
Pilnu tekstu lasīt šeit:
Tiesa_marketinga_iespejas_krizes_apstaklos.doc (41.00 KB )
Kas, galu galā, ir tiešais mārketings? Definīciju kolekcija Tiešā mārketinga eksperts Kīts Vaizers (Keith Wiser ) savā grāmatā My Way ir apkopojis vairākas tiešā mārketinga definīcijas (angļu val.).
vairāk»
Tiešais mārketings kā pārdošanas apjomu palielināšanas veids
Šodien pārdošanas departamenta dienaskārtībā ir jauni uzdevumi, tai skaitā aktīva jaunu segmentu un teritoriju apgūšana sakarā ar esošo klientu pasūtījumu skaita un apjoma samazināšanos, kā arī jaunu piedāvājumu izstrāde un aktīva komunikācija ar klientiem. Vairāk –
DMDays publicētajā mārketinga komunikāciju aģentūras Probiznes vadītājas Marijas Šilovas rakstā (krievu val.) –
DirectMarketing0510.pdf (
295.34 KB )