Tiešais pasts

direct_mail.JPGTiešais pasts sevī ietver reklāmas materiālu izplatīšanu tieši mērķauditorijas pastkastītēs -  sākot no  brošūrām, bukletiem, katalogiem līdz pat video un audio kasetēm.
Tiešā pasta mērķis ir informēt mērķauditoriju, mudināt to patērēt. Ar tiešā pasta sūtījumiem var sasniegt praktiski jebkuru mērķauditoriju - piemēram, kādas atsevišķas darbības sfēras uzņēmumus vai privātpersonas un dzīvokļu iedzīvotājus, turklāt ir iespējams šos sūtījumus personalizēt, līdz ar to sasniedzot lielāku efektivitāti. Informācija tiek nosūtīta nekavējoties un adresāts to saņem ļoti ātri.

Īsāk sakot, tiešais pasts ir jebkurš sūtījums, kas adresātam tiek nosūtīts pa pastu. Tiešā pasta galvenā priekšrocība ir tā, ka saņēmējs - privātpersona vai uzņēmums - saņem tiešu, nepastarpinātu un personalizētu informāciju par Jūsu piedāvājumu.

Neskatoties uz to, ka pasaule kļūst arvien modernāka un klientu sasniegšanai arvien biežāk tiek izmatoti masu mediji vai internets, tiešais pasts joprojām ieņem būtisku lomu daudzu uzņēmumu klientu komunikācijas plānā. Tiešais pasts joprojām strādā! Pārdomāti veidota un realizēta tiešā pasta mārketinga kampaņa var nest necerēti labus rezultātus. Labas tiešā pasta kampaņas izveidošana nav viegla vai vienkārša. Mūsdienu vide nosaka, ka Jūsu tiešā pasta sūtījumam jāsatur būtiska informācija, kas turklāt jāpasniedz tādā veidā, lai saņēmējam tiktu radīta vēlme nekavējoties atsaukties uz Jūsu izteikto piedāvājumu. Jebkuras tiešā mārketinga kampaņas (tostarp tiešā pasta) panākumi vai neveiksmes atkarīgas no trīs būtiskiem faktoriem:

  • Radošuma (teksts un noformējums)
  • Piedāvājuma (produkts, piedāvājums un priekšrocības)
  • Datu bāzes (rūpīgi izvēlēta mērķauditorija)

Galvenās šaubas saistībā ar tiešo pastu parasti rada jautājums - vai tiešais pasts sasniegs adresātu vai arī tiks izmests miskastē? Tāpat būtisks ir jautājums, kādai jābūt atbildes reakcijai uz tiešo pastu, lai varētu teikt, ka kampaņa ir atmaksājusies?

Var teikt, ka pareizā atbilde meklējama PĀRDOŠANAS REZULTĀTOS! Tikai šis rādītājs ir būtisks. Ja atbildes reakcija ir 1%, bet apgrozījums palielinās, kampaņa ir sasniegusi savu mērķi. Tomēr iespējama situācija, kad atbildes reakcija ir 10%, bet peļņa nepalielinās. Šādā gadījumā kampaņas mērķi sasniegt nav izdevies.

Patiesībā nav nepieciešams izteikt procentos atbildes reakciju, jo nozīmīgākie faktori ir:

1.      Kādas bija kampaņas izmaksas?

2.      Kādu ieguldījumu kampaņa deva Jūsu uzņēmējdarbībai?

3.      Vissvarīgākais - vai kampaņas rezultātā pieauga uzņēmuma peļņa?

 

 

 

  Tiešā pasta idejas, kas aizgūtas no sociālajiem medijiem

Tā kā sociālie mediji kļūst aizvien nozīmīgāki, lai sasniegtu un iesaistītu mērķa auditoriju, uzņēmumi meklē efektīvus veidus, lai apvienotu savas aktivitātes sociālajos medijos ar tradicionālākām mārketinga metodēm, piemēram, tiešo pastu. Sociālie mediji var sniegt labu izpratni par pircēju vajadzībām un vēlmēm...

 vairāk»
Tiešais pasts — noderīgs mārketinga rīks mazajam biznesam

Tiešā pasta mārketingam ir savas priekšrocības salīdzinājumā ar citām mārketinga metodēm. Tas ir proaktīvs, jo jūs negaidāt, kamēr potenciālais klients jūs atradīs. Jūsu vēstījums tiek piegādāts tieši tiem klientiem vai potenciālajiem klientiem, kurus jūs esat novērtējuši kā ticamus jūsu preču vai pakalpojumu pircējus. Šajā rakstā (angļu val.) mazā biznesa konsultants Ralfs Kokers (Ralph Coker) izskaidro tiešā pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmējiem.

 vairāk»
  Perfekts pirmais iespaids jeb Kāda nozīme ir aploksnes izvēlei tiešā pasta sūtījumos
Pasta sūtījumu ēra nebūt nav pagājusi — daudzi uzņēmumi ir sapratuši, ka interneta un pasta pakalpojumi viens otru papildina. Turklāt joprojām lielākā daļa cilvēku atvērs un apskatīs pasta sūtījumu, kamēr elektroniskā pasta sūtījumi bieži vien tiek izdzēsti uzreiz, pat nelasot.
Viens no priekšnoteikumiem, lai jūsu pasta sūtījums nepaliktu neatvērts, ir šķietami vienkāršs — tā ir aploksne.
Vairāk lasiet pievienotajā rakstā Bong_aploksnes.doc Bong_aploksnes.doc (31.00 KB)
  Kā uzrakstīt tiešā pasta pārdošanas vēstuli

Slikti uzrakstītas pārdošanas vēstules uzreiz tiek izmestas. Tomēr tam, ka uzņēmumi izmanto tiešā pasta mārketingu, ir kāds iemesls - ja tas ir paveikts labi, tas strādā. Lai pārdošanas vēstule nenonāktu potenciālā klienta papīrgrozā, tai jābūt patiesi uzrunājošai, jāpiedāvā kaut kas noderīgs un jāpastāsta, kā pie tā tikt. Lasīt tālāk ŠEIT

  Baltās aploksnes triks

Kā panākt, lai 98% tiešā pasta saņēmēju atver jūsu sūtījumu? Mārketinga konsultants Džošua Bleks (Joshua Black) iesaka izmantot veco triku ar baltas aploksnes nosūtīšanu. Tas nostrādās situācijā, kad jāsasniedz tuvākās apkārtnes klienti, bet līdzekļi ir ierobežoti...

 vairāk»
  Tiešais pasts — B2B mārketinga «darba zirdziņš»

B2B mārketinga speciālisti zina, ka tiešajam pastam ir vairākas svarīgas priekšrocības darbā ar grūti sasniedzamiem potenciālajiem klientiem. Tiešais pasts ir neatņemama integrētās B2B mārketinga kampaņas sastāvdaļa. Savā pieredzē dalās četri B2B mārketinga eksperti — lasīt tālāk ŠEIT

  Tiešā pasta mārketings recesijas laikos

Tiešais pasts ir nozīmīgs mārketinga kanāls lielākajai daļai uzņēmumu, kuri vēlas uzrunāt gan esošos, gan potenciālos klientus. Ekonomiski grūtos laikos klientu attiecības ir svarīgākas nekā jebkad, raksta portāls UTalkMarketing ...

 vairāk»
  Kā efektīvi izmantot tiešo pastu

Kāpēc tiešais pasts ir efektīvākais tiešā mārketinga veids? Kā tiešo pastu izmanto pasaules lielākie reklāmdevēji? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem, kā arī Eiropas tiešā mārketinga tirgus dati ir sniegti Emerson Polska direktora Roberta Štāla prezentācijā – direct-mail.pdf

  Latvijas Pasts piedāvā neadresētā tiešā pasta pakalpojumus par vienotu cenu visā Latvijā

Latvijas Pasts piedāvā jaunas, daudz pieejamākas cenas neadresētā tiešā pasta piegādei. Tagad ir noteikts vienots tarifs Rīgā un reģionos.
Šī brīža ekonomiskās krīzes apstākļos reklāmai atvēlētā nauda tiek pārdalīta par labu jauniem, uz precīzi segmentētu auditoriju orientētiem un atdeves ziņā labi izmērāmiem risinājumiem. Šāds risinājums viennozīmīgi ir tiešā mārketinga līdzeklis – adresētais un neadresētais tiešais pasts, kas jau ieņēmis stabilu vietu daudzu uzņēmumu mārketinga ikdienas darbā. Lasīt vairāk — 28.09.09_neadresetais_tiesais_pasts.doc 28.09.09_neadresetais_tiesais_pasts.doc (63.50 KB)

  Kādos gadījumos izvēlēties tiešo pastu?

Ja jūs varat skaidri noteikt jūsu mērķa auditoriju — tas ir viens no priekšnoteikumiem, lai tiešā pasta sūtījumi būtu efektīvi. Portāls FindMoreBuyers piedāvā astoņus ieteikumus, pēc kuriem vadīties, izvēloties tiešo pastu kā mārketinga kanālu.

 vairāk»
  Pastkartes — radošs veids, kā uzrunāt klientus

Pastkartes ir viens no universālākajiem tiešā pasta mārketinga veidiem. Gaumīga pastkarte noteikti nepaliks nepamanīta citu pasta sūtījumu vidū. Kā izmantot pastkartes mārketingā, raksta Business Management Daily.

 vairāk»
  5 atziņas par veiksmīgu tiešo pastu

Iespējams, tas nav pats aizraujošākais medijs, taču es joprojām ticu, ka tiešais pasts ir labākais veids, kā piesaistīt jaunus klientus, – uzskata tiešā mārketinga eksperts Alans Rozenspens. Pirmā viņa atziņa ir: vienkārši un viegli saprotami sūtījumi vienmēr iedarbojas labāk nekā radoši izgudrojumi...

 vairāk»

Latvijas Tiešā Mārketinga Asociācija. Dēļu iela 4, Rīga, LV-1004

tel +37129404236, fax +37167066506

 
Latvijas Tiešā Mārketinga asociācija
Copyright © 2017. All rights reserved.